1. შევადგინე დროში გაწერილი შეფასების გეგმა.
შეფასების მოკლე შინაარსი
შეკითხვების დასმას გამოვიყენებ პროექტის განხორციელების ყველა ეტაპზე, რაც მოსწავლეებს აზროვნების ზედა დონის უნარ-ჩვევების განვითარებაში და თემატიკის ანალიზში ეხმარება. ვიცი-მინდა, ვიცოდე-ვისწავლე ცხრილის შევსება. სამუშაო ჟურნალებში ჩანაწერების ხარისხი და მოსწავლეების მონაწილეობა დიაგრამების და ცხრილების შემუშავებაში. ჯგუფური კონფერენციები, რომელიც ემსახურება სამუშაოს შეფასებას და პროგრესის მონიტორინგს. მუშაობის პროცესში მოსწავლეების შესაფასებლად გამოვიყემებ საინფორმაციო ბიულეტენის კრიტერიუმების ჩამონათვალს. სლაიდშოუს კრიტერიუმების ჩამონათვალს. გამოიყენებ პროექტის რუბრიკას პროექტის შესაფასებლად. და ბოლოს კვლავ შევავსებთ რა ვიცოდი, რა ვისწავლე ცხრილს.
2. გავაკეთე პროექტის პრეზენტაცია PoverPoint-ში.
შეფასების მოკლე შინაარსი
შეკითხვების დასმას გამოვიყენებ პროექტის განხორციელების ყველა ეტაპზე, რაც მოსწავლეებს აზროვნების ზედა დონის უნარ-ჩვევების განვითარებაში და თემატიკის ანალიზში ეხმარება. ვიცი-მინდა, ვიცოდე-ვისწავლე ცხრილის შევსება. სამუშაო ჟურნალებში ჩანაწერების ხარისხი და მოსწავლეების მონაწილეობა დიაგრამების და ცხრილების შემუშავებაში. ჯგუფური კონფერენციები, რომელიც ემსახურება სამუშაოს შეფასებას და პროგრესის მონიტორინგს. მუშაობის პროცესში მოსწავლეების შესაფასებლად გამოვიყემებ საინფორმაციო ბიულეტენის კრიტერიუმების ჩამონათვალს. სლაიდშოუს კრიტერიუმების ჩამონათვალს. გამოიყენებ პროექტის რუბრიკას პროექტის შესაფასებლად. და ბოლოს კვლავ შევავსებთ რა ვიცოდი, რა ვისწავლე ცხრილს.
2. გავაკეთე პროექტის პრეზენტაცია PoverPoint-ში.
No comments:
Post a Comment